reklama

Tieto fotky venujem tebe...

Môjho druhého dedka som už nezažila. Vždy mi bolo trochu ľúto, že zomrel skôr, než som sa narodila. Okrem toho, že maľoval obrazy a v práci vymýšľal  nové vynálezy, venoval sa fotografii.Ako dieťa som si predstavovala, že keby žil, učil by ma ako miešať farby a vyvolávať fotografie. Veľmi mi bola sympatická táto jeho tvorivosť. Keď babka, vlastne Naňa, lebo tak som ju volala, tiež odišla, okrem obrazov na stenách a hŕby starých fotografii, zostal medzi vecami aj dedkov starý fotoaparát. Maličký Babybox Tengor, ktorý zrejme kedysi kúpil, aby mohli aj synovia fotiť, keď boli ešte malí. Podarilo sa mi zohnať do neho film a spravila som s ním prvé fotografie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (75)

„Milý dedo Jozef, keby si bol ešte na svete, veľmi by som Ti tieto fotografie chcela ukázať. Lebo možno práve túžba tvoriť je to, čo mám od Teba."

((video))

Hudba: Micah P. Hinson, The Nothing

Fotografie sú z Londýna, Southamptonu, Salisbury a Piešťan.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Silvia Mancelová

Silvia Mancelová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  1x

právnička Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu